Upp o ner!

Upp o ner, ja det kan man verkligen säga att de e nu... Har feber som går upp o ner, ett humör som går upp o ner å en massa annat som bara går upp o ner!
Men men nu ska jag inte sitta här o beklaga mig, e juh bara dålig, fast jag hatar att vara det!
Idag ska man i alla fall bara sitta hemma å inte göra ett skit mer än sova, slappa å ta hand om sig själv! Ska absolut hålla trutten hela dagen!
Var på vårdcentralen hela fm igår, satt nog å väntade på att få träffa doktorn i 1,5 timme, å bara för att få reda på att det ikke var halsfluss utan bara ett rejält virus! YIPPIE! (NOT)
Så det blir en väldigt lugn helg för min del!

Har även idag beställt å betalt resan till småland, ska bli så himla härrligt att bara få fly skåne en vecka eller så!
Så den 18 Mars sitter jag på tåget dit.



Åsa Sara Madelen Östberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0