Underbart!

Helt underbart väder å dagen har också varit helt underbar :)
Glömde att skriva igår men palla inte å var för trött, det hände då inte allt för mkt heller, mer än att man införskaffade sig en onepize :D blev en i rosa för den färgen var bara helt klart snyggast ;) idag började vi dagen med att gå en promenad på 9 km , inte illa kan jag säga! Sedan har vi bara myst i solen å haft det super mysigt! Ikväll blir det att se ngn av mina nya filmer med Stefan o Krister som jag köpte ida osså :) imorgon e de freda å då blir det fredags mys :) sedan på lördag ska Tim tävla å vi stå i kiosken å lite så + att man ska vara lite barnvakt åt bebiz :) ska bli sjukt kul att se honom tävla :) <3 åker hem på lördakväll med vilket jag inte ser framemot :(
Nej nu ska jag fortsätta att njuta :)

Pusss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0