Tisdag

Så då var tisdagen med snart över!
Idag så bestämde vi oss för att åka till Ikea i Jönköping , så jag, moster å Tilde klädde på oss å begav oss dit :)
Usch det värsta med att åka till Ikea är att det är såååå mkt man vill ha men inte har råd just nu till att handla! Men det är bara till att jobba lite å tjäna litta mer stålar så ska det nog handlas sedan ;) efter att vi kom hem så kände jag att jag att ja var as trött så efter lunchen så satte jag mig vid tvn å upptäckte då att jag nästan somna där så jag gick å la mig en stund!! Annars har det varit en super mysig dag, saknade dock solen men det sägs att det ska bli varmt imorgon å resten av veckan nästa :D så tummen upp för det :)
Nej nu ska jag kolla bb å sedan nassa, ny dag imorgon :)
Btw hittade billiga onepices idag som jag funderar starkt på att köpa :D

Godnatt Skåne å Småland !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0