En massa tankar!

How many times would it takes for me to get it right?

Usch klockan e redan tolv å vad gör jag, jo ligger å funderar som vanligt å lyssnar på böl musik... Inte så ovanligt när det kommer till mig..
Ligger å tänker mkt på vad som kanske kommer att hända i framtiden eller ja som jag vill ska hända rättare sagt.
Men jag vill bara kunna släppa alla mina tankar å bara ta sakerna för var dag! Men det ser inte så ljust ut förtillfället.. Men så tänker jag alltid med..
Usch jag brukar ändå säga till mig att "nu ska du inte tänka så, tänk positivt, tänk på dina nära å kära" men ibland så orkar jag inte bry mig, tar bara å stänger in mig själv å bara låter allt vara som de e!
Fan alltså jag vill inte hamna där jag var för två månader sen eller när de nu var.. Fy attsingen.

Sitter å funderar på att bara dra till småland med mostern å kusinen när de ska åka hem igen, bara komma härifrån å få starta om hjärn kontoret å skita i allt här hemma.. Nej men usch blää å tvii vad fasiken ska man göra..

När jag tänker på det nu så finns det alldeles för mkt måsten, när jag gick på en promenad med Diddi idag så pratade vi lite om sommaren som ska komma å vad vi vill göra, jag vill vandra, åka på äventyr å bara göra en massa skoj! Inte bara göra en massa måsten utan leva det livet som man vill...
Jag hoppas på att få möta den stora kärleken med snart, jag har varit ensam alldeles för länge å nu e snart bara jag kvar själv som singel, å alla pratar om par dejter å de e bara par när man träffar å umgås med sina vänner å där sitter man själv.. Men som sagt så har jag sagt att han kommer när han ska komma men det får väldigt gärna vara detta året!

Nej usch nu ska ja lägga mig å läsa den spännande boken som Tess har lånat till mig :)

Puss på er <3



Åsa Sara Madelen Östberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0