Why Am I Crying?

Usch hemsk dag fast den började bra!
Just nu känner jag bara att liivet e fett jävla bajs... Ah jag känner bara för att svära av mig så nu får ni ursäkta mitt lilla språk!!
Helvetes jävla apskit.... Ah detta e inte sant jag kommer inte på fler svärord... WTF, fast det känns ändå rätt så skönt att de var det ända jag tänkte på, så en klapp på axlen Sara!!

Jag har haft en massa dumma tankar idag som att hoppa från en bro, bli skjuten, att bara somna in, äta tabletter, ja alla dessa fula tankarna!! MEN jag skulle ALDRIG få för mig att göra ngt!!!!
Jag hatar när det blir så här.. FAN HELVETES JÄVLA SKIT!!!!!!

Jag HATAR killar, så, så, så, nu har jag fått ur mig det där.. Alltså usch!
Jag blir så jävla ledsen, å tårarna de slutar inte heller... GUD GE MIG STYRKAN!!





Åsa Sara Madelen Östberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0