Halloj

Hej hopp alla!
Har inte skrivit på ett tag som ni kanske har märkt, men det har inte hänt allt för mkt sen dess ändå ^^
Inte mer än att jag missade tåget hem då jag skulle åka från Småland men fick ta ett tåg som gick senare, men att kasta bort 145 kr bara så i luften var mindre kul dock!
Men men, har jobbat en dag sen jag kom hem o det är alldeles för lite!! Vill tjäna pengar, pengar ;)
Well well...
Lite mer nyheter är att jag, jea, Hanna, Emil o semir ska åka upp till Norrland på lite minisemester i maj :D det kommer att bli as kul :D LÄNGTAR!!!
Men men sitter just nu hos Hanna o Emil å ska snart fixa käk när Hanna e klar i köket, å sedan ska jag fixa frillan osså :)

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0