.*.*.28/7 2011.*.*.

Hejsan alla glada :)
Sitter just nu och lyssnar på Jay Smith, hade helt glömt bort alla hans helt underbara låtar som han sjunger till ;)
Ska alldeles snart gå ner och få lite färg i håret! Sedan ska man packa inför imorgon med, åker nämligen direkt till Småland efter jobbet :D

Men tänkte att jag skulle skriva lite om denna dagen innan :)
Gick upp vid 5 som sagt, inget jätte roligt precis ^^ Men upp kom jag i alla fall, var dock inte så kul när man tänkte på att jag skulle jobba och mamma och syrran skulle till Ullared!! Bajs på dom!
Men tjugo över sex var jag på plats och öppnade :)
Dagen har dock varit väldigt seg och dryg, men med lite film tittande, uppträdande och lekar så har dagen gått lite små snabbt! Jag fick i alla fall sluta halv tre idag, NAJS!
Sedan har man bara slappat lite och sedan dansat lite på rummet! Och ätit lite kvällsmat så klart ;P

Dagens bild får bli på mej, Elias och Jea, från våran avslutningsbal som vi hade efter studenten :) <3




.*.  Åsa Sara Madelen Östberg .*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0