.*.*.25/7 2011.*.*.

Gokväll alla :)
Sitter just nu och lyssnar på min lugna musik på spotify, sjukt underbart att bara sitta helt själv på rummet och lyssna på listan :)
Är juh trots allt sjukt trött idag efter jobbet, fick nämligen inte ngn bra sömn inatt, låg och vred och vände, inget var bra :P Och tankarna de bara flög omkring så att man blev helt tokig, det var så illa att jag fick säga åt mig själv att sluta haha xD Låter kanske wierd men vi är inte alla normala som sagt ;)

Idag på jobbet så var det ganska så segt, men vad gör man inte för att tjäna lite extra pengar och att få göra ngt om dagarna :)
Men jag har verkligen hittat rätt, detta är verkligen det jag ska hålla på med :) Visst visa barn vill man bara ''''''''''' , men vissa barn gör ens dag helt hel och man går hem med ett leende på läpparna, dock med tröttheten ;P

Ngt som jag mer skulle vilja skriva att jag älskar min pappa :) Jag vet inte vad jag skulle gjort utan han , han e fixaarn och den rara :D <3

Ngt som jag också sitter och funderar på hur fort tiden den går! 20 år har redan gått av mitt liv och jag är halvvägs till att starta mitt egna liv, det enda som saknas nu är ett fast jobb, ett eget hem, egna barn och den stora KÄRLEKEN :)
Jag sitter ofta och tänker, hmm undrar vad jag gör om 10 år eller så, lever jag då?, har jag jobb?, barn?, e jag gift?.... Ja det är så mkt!

Nej nu ska jag allt hoppa i sängs snart, ska bara lyssna litta till på min goa lista :D
Jobb mellan 9.30-18.00 och sedan blir det mariamagdalena marknaden med mamma, syrran och mormor <3


.*. Åsa Sara Madelen Östberg .*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0