.*.*. 24/7 2011 .*.*.

Hej alla goa läsare !
Tänkte att jag bara skulle skriva lite grann innan man hoppar i säng!
För imorgon väntas nämligen jobb mellan 8-16.00. Ska bli riktigt skönt nu efter två veckors ledighet, att få komma igång med ngt igen!
Saknar barnen ngt otroligt och umgänget där :)

Tänkte även att jag skulle skriva lite om vad jag ska hitta på nu resten av sommaren.
Denna veckan som nu kommer är det jobb om dagarna, och till helgen ska jag träffa min efterlängtade tös <3
Sedan ska man besöka släktingarna i småland :D Ska bli så kul sedan i september då den nya kusinen kommer :D <3
Och den 6 augusti så är det 20 års partaj som gäller i lilla arkelstorp för lilla Maria :D
Och efter det så ska jag och familjen åka till stenshuvud och vandra o gå på café annorlunda :D Sedan ska man även hinna åka till Alles stenar (stavning?) Och den 9 augusti så åker vi till gbg för att gå på liseberg :D
Så ja jag har en massa som ska göras, får juh inte glömma alla sommar fester som är kvar och alla roligheter som man vill hitta på med en massa goa och underbara människor <3
Och alla grillkvällar, spel kvällar m.m , åhh ibland är bara livet för underbart!
Men jag undrar vart sommaren har tagit väder?? :(( Usch jag saknar solen, har juh knappt kunnat sola en enda gång!
Men men man ska inte deppa utan bara be och tro att den kommer snart :)

Nej nu måste jag hoppa i säng, klockan är nu 23.47 och klockan ringer 06.10 för då ska man upp och duscha osv!
En massa pussar och kramar <3


.*. Åsa Sara Madelen Östberg .*.


Bjuder på en liten sommarbild från ngt år sedan :)


Btw den 22/7 (i fredags) hade jag namnsdag ännu en gång och då var det madelen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0